17 nov 2013

Wishlist Londen

Heeey :D
Binnen ongeveer een maandje ga ik een weekend naar Londen, en zoals je wel al kunt verwachten wil ik niet met lege handen naar huis komen (I mean, Londeeeeeen, het shopping walhala van Europa!) Daarom heb ik een soort van wishlist opgesteld, zodat ik geen nutteloze dingen ga kopen. Ik wil deze wishlist graag met jullie delen. Misschien hebben jullie wel tips waar ik deze dingen het goedkoopste kan kopen. Here we go :D


 



Als eerste wil ik heel graag deze Remington Pearl Wand, ik zag al een aantal review van deze curling wand, en die zagen er allemaal heel goed uit! Ik heb al even gekeken op de website van Superdrug, en daar hadden ze hem geloof ik voor 29 pound. In België vekopen ze hem geloof ik alleen bij Media Markt, maar hoeveel hij daar kost hij iets tussen de 30 en €40, niet zo'n heel groot verschil dus.

Vervolgens wil ik heel graag een Babylips lipbalm van Maybelline. Naar het schijnt zijn ze fantastisch, en hier kan ik ze nergens vinden :( Het liefste wil ik Peach Kiss (de paarse)

Vervolgens wil ik deze donkerrode lipstick van MUA (een brits budgetmerk, verkrijgbaar bij Superdrug dacht ik). Ik ben echt hartstikke gek op donkerrode lippenstift, en hier vind ik nergens een mooie, dus dan maar zoeken in Londen!


Ik wil ook héééééél graag eens shoppen in de Primark, alles is daar zo tof en voordelig. En aangezien er in Gent pas eind 2014 een Primark komt kijk ik er al heel erg naar uit om er te gaan shoppen in Londen! Ik denk dat ik er een paar pyjama's ga kopen, en voor de rest zie ik nog wel ;)

Zo, dat was mijn voorlopige wishlist, als jullie nog suggesties hebben van winkels die ik zeker eens moet bezoeken, post them down here ;)

Xoxo Febe <3