23 dec 2013

Vlog - Londen

Heeey, zoals jullie weten ben ik dit weekend naar Londen geweest. Ik heb niet echt kunnen vloggen, maar ik heb toch een filmpje gemaakt van ons weekend. Veel kijkplezier! Hieronder staan nog enkele foto's. De shoplog komt nog.


 De typische rode bussen. Ik dacht dat deze bussen dienden om toeristen rond te leiden, maar blijkbaar is dat echt het Londense openbare vervoer.

 Ik bij de Big Ben.

  De Big Ben, die trouwens niet zo big is als ik dacht :p

De St. Margereth cathedral

 Buckingham Palace, jammer genoeg was het heel erg aan het regenen, waardoor we er niet lang konden blijven.

  Tea time :)

 De tweede dag namen we the tube. Echt heel erg leuk!

 Een omgekeerd huis, whut?

 Super handig dit, aangezien de auto's in Groot-Brittannië aan de andere kant van de straat rijden heb je de neiging om naar de verkeerde kant van de straat te kijken bij het oversteken. Gelukkig hebben ze overal op de grond geschilderd naar welke kant je moet kijken.

 Selfie op de roltrap in het Tate modern museum. 

 Uitzicht vanop de Millenium Bridge naar The Tower Bridge, en het zaken department van Londen

 Op de Millenium Bridge stonden over hele brug kleine grappige tekeningetjes.

 Er hingen super veel slotjes van koppeltjes aan de Millenium Bridge. Echt zo schattig!

 Ik op de Millenium Bridge :)

 Naast de Millenium Bridge stonden 3 spiegelbollen. Gebaseerd op dat grote ei in Chicago denk ik?

 Hmmm, een Belgische pannenkoek met Nutella en banaan. Zoooo lekker!

 Twee super schattige cupcakes gekocht om op te eten tijdens de terugreis. Ze waren echt heeeel lekker!

 Net voor we terug naar huis gingen hadden we nog een uurtje over, dus besloot Loïs om haar nagels te laten doen in een super mooi beautysalon. Ze waren er heel erg vriendelijk, ze kwamen meteen vragen wat we wilden drinken, en we kregen er zelf een stukje taart bij enzo. Dit viel me trouwens heel erg op, iedereen was echt zo vriendelijk, in alle winkels deed iedereen echt z'n best om je te helpen enzo.

 Dit is Sofia, het meisje die de nagels deed. Ze zag er echt super schattig uit op het eerste zicht, maar ze had veel tattoo's en een stretch, dus ik denk dat ze stiekem best wel stoer is. Ze was echt heel erg lief!

 Dit was het resultaat, donkerpaarse matte nagellak, met een glanzend topje. Alle nagellak die ze gebruikte was van Essie.

En dit was heel de groep :) Ik heb niet echt de kans gehad om met iedereen veel te praten, daar was geen tijd voor, maar iedereen was super vriendelijk, en gelukkig waren er ook een paar mensen mee die ik al langer kende. 

Het was echt super leuk! 
Ben je 16, of wordt je volgend jaar 16, en heb je zin om volgend jaar ook mee te gaan met Crejaksie naar Londen, like dan zeker deze facebookpagina, zo blijf je op de hoogte van alle kampen. Ook die naar Londen dus :)

Zo, dit was het! Ik ga zeker nog eens terug naar Londen! 
Zijn jullie al in Londen geweest?

Xoxo Febe