1 okt 2011

Oilily




Heey, dit is mijn favoriete parfum, Papillon van Oilily. Volgens Oilily ruikt hij naar perzik, grapefruit, kersen, witte rozen, witte lelies, jasmijn en hartnoten. Ikzelf ben niet zo goed in geuren herkennen in parfum dus kan ik niet echt zeggen of hij echt naar deze dingen ruikt. Ik weet wel dat hij heel erg lekker ruikt!






De verpakking van het flesje vind ik er heel mooi uit zien. Het is echt heel meisjesachtig met veel bloemen, zoals we wel gewoon zijn van Oilily. Papillon is het Franse woord voor vlinder, dus staan er op de verpakking heel veel vlinders. De prijs van de pafum is absoluut niet zo duur vind ik persoonlijk. Je betaald €16,95 voor 50ml en voor 100ml betaal je €36,50. 


Er bestaat van de parfum ook een douchegel. Je kan hem zowel voor je lichaam als voor je haar gebruiken. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk dat deze ook wel goed zal zijn. De prijs voor 200ml is €13,95. Dat vind ik persoonlijk toch wel redelijk duur. Maar goed, ieder zijn eigen mening he.


Wat is jouw favoriete parfum?


Groetjes Febe! xx

1 opmerking: