31 okt 2011

Essence Sun Club

Ik heb deze week een nieuw pallet gekocht van Essence. Het Sun Club palette. Ik heb het gekocht omdat ik de kleuren echt helemaal geweldig vind! Het zijn allemaal bruin varianten, en aangezien ik bijna alleen maar bruin gebruik ben ik heel erg tevreden over mijn nieuw pallet.







Zoals je ziet, de kleuren zijn echt prachtig! Je kan er zowel een nude look als een smokey look mee maken.



Dit zijn de bovenste kleuren in omgekeerde volgorde. De eerste kleur op mijn arm is een matte bruine kleur. De tweede kleur is een heel mooie donker bruine kleur met shimmers. De derde kleur is mijn favoriete kleur uit het pallet. Het is een peachy kleur met gouden shimmers. De laatste kleur is een perfecte highlighter.



Dit is de onderste rij van het pallet. De eerste kleur is een beigeachtige kleur met heel veel shimmers. De tweede kleur is ook een beigeachtige kleur, maar bijna zonder shimmers. De derde kleur is een goudachtige kleur met super veel shimmer er in. De laatste kleur is een oranjeachtige kleur zonder shimmers.




Ik vind het echt een heel mooi pallet. De kleuren zitten echt goed en er zit veel pigment in de kleuren. De prijs maakt het pallet zelfs nog aantrekkelijker. Het kost slechts €2,99. Heel goedkoop dus! Eén klein nadeeltje is dat het pallet soms wel wat fall out heeft.. Maar in het algemeen vind ik dit echt een aanrader!! Zeker als je houd van bruine kleurtjes.
Xx Febe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten