26 nov 2011

Test: welk type ben jij?

Heey, ik ben zelf gek op testje maken. En dus dacht ik, waarom zet ik niet eens een testje op beautyfact? In het testje kan je ontdekken welk type je bent. Er zijn 3 soorten schoonheidstype's. Namelijk lucht, vuur of aarde. Ik ben zelf een vuur type. Nu vraag je je waarschijnlijk wel af, wat kan ik daar mee aanvangen?. Wel als je weet welk type je bent kan je je make-up en uiterlijk er op afstemmen. Dus hier gaan we (btw, dit testje is gebaseerd op het hippe meiden beauty boek):






1. Je huid?
a) Droog
b) Normaal/gevoelig
c) Vettig


2. Je gelaatskleur?
a) Donker, neigend naar olijfbruin
b) Roodachtige tinten en soms sproeten
c) Bleek


3. Je gezichtsvorm?
a) Klein, smal, lang, ovaalvormig
b) Hartvormig met scherpe omtreklijnen
c) Groot en rond of vierkant met zachte omlijning


4. Je haarkleur?
a) Donkerbruin of zwart
b) Blond of rood, soms kastanjebruin
c) Donkerblond of brunette


5. Je haartextuur?
a) Droog, kroezelig, vol krullen, moeilijk hanteerbaar
b) Zacht en dun
c) Dik, golvend, vet


6. Je lippen?
a) Dun, wat droog en een beetje onregelmatig
b) Gemiddeld, zacht en rood
c) Vol, groot en regelmatig


7. Je ogen?
a) Bruin en klein in verhouding tot mijn andere gelaatstrekken, met fijne wimpers en wenkbrauwen
b) Lichtbruin, groen of grijs, middelgroot in verhouding tot mijn andere gelaatstrekken, met stevige wenkbrauwen
c) Blauw of bruin, wijd open en groot in vergelijking met mijn andere gelaatstrekken, met dikke wimpers en wenkbrauwen


8. Je energie?
a) Kwestie van komen en gaan. Ik word gauw moe.
b) Ik beschik over een goede energiereserve
c) Ik kom traag op gang, maar als ik eenmaal bezig ben, heb ik een goed uithoudingsvermogen.


9. Je gevoeligheid voor het weer?
a) Ik haat droge, winderige, koude dagen en hunker naar de zon.
b) Frisse, koude dagen komen me goed uit want ik ben snel oververhit in de zomer.
c) Ik hou niet zo van vochtig, koud weer.


10. Je eetlust?
a) Ik geeft niet om eten; ik kan eten wanneer ik wil!
b) Ik kan de klok gelijk zetten op het rommelen van mijn maag.
c) Ik eet graag, maar sterf haast nooit van de honger.


11. Je persoonlijkheid?
a) Avontuurlijk, nieuwsgierig, creatief, opwindend, charmant
b) Gepasioneerd, stimulerend, krachtig
c) Stabiel, vriendelijk, ernstig, trouw, rustig, meelevend


12) Je talenten?
a) Vernieuwend en creatief
b) Goede leider en besluitensvaardig
c) Koesterend en fantasierijk


13. Je geheugen?
a) Ik heb een geheugen ls een zeef; ik kan niets lang onthouden.
b) Snel en sterk; ik presteer goed op een examen. 
c) Ik kan goed onthouden, elfs dingen die lang geleden gebeurd zijn.


14. Je slaap?
a) Ik slaap zeer licht, droom veel en vaak wakker.
b) Ik slaap vast, maar als ik wakker ben dan ben ik goed wakker.
c) Ik slaap diep en lang.


Zo dit was de test, hieronder kan je de uitslag lezen. Ik zal den komende weken iedere keer 1 type apart en lang bespreken.


Vooral A? Jij bent een luchtschoonheid!


Luchttypen zijn bekend om hun aparte schoonheid. Je gezicht is waarschijnlijk nie iedere dag zo zuiver, maar je bezit een fascinerende schoonheid die wordt gekenmerkt door je persoonlijkheid. Je bent ofwel heel groot ofwel ben je klein.De huid van een luchtschoonheid is meestal erg gaaf en soms zelfs droog. Bekende luchttypes zijn Paris Hilton en Avril Lavigne.

Avril Lavigne - Smile Lyrics

Vooral B? Jij bent een vuurtype!

Vuurtypen zijn zelfverzekerde doorzetters die het gewend zijn om alle aandacht naar zich toe te trekken. Ze hebben meestal een doorsnee lichaamsbouw. Ze blozen gemakkelijk en verbranden erg snel in de zon. Soms hebben ze puistjes, maar als dit niet het geval is zijn ze erg zelfverzekerd. Britney Spears is een bekende vuurschoonheid. 


Vooral C's? Jij bent een Aardetype.

Aardetype's zijn vaak erg vrouwelijk, ze hebben grote ogen, witte tanden en weelderig haar. Het aardetype is een sensueel meisje die langzaam maar zeker haar doel berijkt. Meestal zijn ze 'rond en sexy' gebouwd. Ze hebben soms last van een vette huid en vet haar, maar da wordt goed gemaakt met mooi, dik haar en volle lippen. BeyoncĂ© is vast en zeker de bekendste aardeschoonheid! En ook Kelly Osborne is een aardetype. 


Zo dit waren alle types. Natuurlijk kan het zijn dat je ook eigenschappen van jezelf in een ander type herkent. Maar dat is normaal want bijna niemand is zuiver 1 type. Hope you liked it! Welk type ben jij?

xx Febe

1 opmerking:

  1. Oh my, die foto van Beyonce is gorgeous! Ik ben een A en een C. :') Leuke test. :)

    BeantwoordenVerwijderen