23 jan 2012

A, B, C, Tag...

Tegenwoordig zie je hem vaak op blogs.. en ik kon natuurlijk niet achterblijven. Ja, ik heb het over de alfabet tag! Ik vind het wel leuk omdat het dan wat persoonlijker wordt enzo. Dus hier gaan we! (Ik heb dit trouwens van www.veracamilla.nl)



A. Age: 14
B. Best friend: Ik heb best veel friends maar Sarie (zie foto) is toch wel mijn beste vriendin! Een beste vriend heb ik niet echt voor het ogenblik.


C. Chore you hate: De afwas doen...
D. Dreamhouse: Een super groot huis in een warm land, met een grote badkamer en dressing.
E. Essential start of your day: Make-up aandoen
F. Favorite color: Paars
G. Gold or silver: Wit goud :) (lekker anders doen xD)
H. Height: 1,67 m (dat denk ik toch...)
I. Instruments I play: Ik wil gitaar spelen, maybe this year ;)
J. Job Title (most recent): student
K. Kids: Geen, zou wat raar zijn hé :P
L. Life is incomplete without: Familie, vrienden, beauty
M. Music that you always listen to: Oooow dat wordt een lang antwoord xD One Direction (!!), Justin Bieber, Rihanna, Taylor Swift, en nog zooo veel meer dat ik er nu niet op kan komen....


N. Nickname: Bitchke, Fee (me likee :))
O. Overnight hospital stays: Bij m'n geboorte :p
P. Phobias or fears: Slangen, brrr! ik krijg al rillingen als ik er nog maar aan denk!
Q. Quote from a movie: Never Say Never, 3 keer raden uit welke film xD
R. Reason to smile: Mooi weer, liefde, reacties krijgen op m'n blog, goeie punten, vriendschap...
S. Siblings: Owkee laten we beginnen bij mijn echte zussen, ik heb dus 2 echte zussen, vervolgens heb ik 1 stiefzus en 3 stiefbroer (yeah a big happy family )
T. Time you wake up: Om 6:21 exact! En nee, ik vind dit niet erg want ik ben altijd al een ochtendmens geweest, al van kinds af aan.


U. Underwear: Euuhm.. dat verschild veel, maar het liefste draag ik een boxershort.
V. Very important date this year: 25 juni, dan wordt ik namelijk 15 :)
W. Worst habit: Ik ben vergeetachtig en rommelig...
X. X-ray’s you’ve had done: Nog geen enkele, luckely!
Y. Yummy food you make: Alles wat zoet is.
Z. Zoo animal: Een koala, want die zijn zo lekker knuffelbaar en schattig.




Zo dit waren mijn A, B, C, Tags.. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Neem gerust deze tag over op je blog! Maar zet dan wel een reactie als je het doet, dan kan ik jullie tags ook lezen ;)

Xoxo Febe