21 jan 2012

Goede voornemens

Eerst en vooral wil ik zeggen dat het me spijt dat ik zo lang niets heb gepost.. sorry maar ik heb het echt druk met vannalles en nog wat. Ik hoop dat jullie het me vergeven en mijn blog blijven volgen ;)


Genoeg verontschuldigingen.. laten we nu overgaan naar de kern van de zaak. Namelijk mijn goede voornemens voor 2012. Ik weet het, januari is al bijna over maar toch. Ik wil ze jullie niet onthouden. Dus hier gaan we!



1) Mijn make-up ALTIJD er afhalen s'avonds. Ik weet het, ik zou het altijd moeten doen maar ik vergeet het nogal vaak. In dit voornemen ben ik al gefaald, ik ben het gisteren vergeten. Maar goed, vanaf nu zal ik het altijd proberen doen.


2) Opruimen als ik thuiskom van school. Dit lijkt misschien een beetje raar, maar ik laat altijd al mijn make-up in het huis rondslingeren omdat ik s'ochtends geen tijd heb om het op te ruimen. Dus vanaf nu ruim ik het onmiddellijk op als ik thuis kom.


3) 3 stukken fruit per dag en een glas met Tropicana fruitsap. Ik moet echt meer fruit eten, ik eet wel graag fruit, maar ik vind snoep leuker om te eten. Maar aan fruit heb je natuurlijk veel meer energie en het is gezonder. Dus daarom probeer ik vanaf nu meer fruit te eten. En dat van het fruitsap. Don't worry, Tropicana fruitsap is puur gemaakt van vruchten en bevat geen extra suikers.


4) 6 à 7 glazen water drinken per dag. In het weekend is dit absoluut geen probleem. Dan drink ik makkelijk 2 liter water per dag, maar in de week drink ik echt veel te weining.


5) Iedere dag een kop groene thee drinken, gewoon omdat het gezond is en omdat het lekker is.


6) Oeeh dit is een moeilijke.. niet meer eten na 8 uur. Omdat je eten dan niet meer kan verteren en zich dus omzet in vet. Ik eet heeeel vaak nog wat na 8 uur, dus hier ga ik echt moeite mee hebben.


7) Vaker naar de kapper gaan, want ik ben vorig jaar maar 2 keer naar de kapper geweest en mijn haar zag er echt v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k uit! 


Zo dit zijn mijn goede voornemens voor 2012! Wat zijn jouw goede voornemens voor dit jaar?


Xoxo Febe