1 jan 2012

Shoplog C en A en Kruidvat

Heey lieve mensjes, ik wil jullie eerst een vooral een heel erg gelukkig nieuwjaar wensen! May all your wishes come true! Ik hoop dat het een prachtig jaar wordt waarin de wereld niet vergaat (omg xD), waarin iedereen gezond blijft, waarin véééééél beauty in voor komt en waarin vooral BeautyFact mag blijven bestaan. Ik ga geen overzicht geven want zo spannend is mijn leven nu ook niet xD


Vervolgens wil ik over gaan tot de kern van de zaak, namelijk de shoplog en mijn kerstcadeautjes. Ik ga beginnen bij de shoplog. Ik ben gisteren dus naar de stad geweest om te gaan nieuwjaarshoppen. Ik heb niet erg veel gekocht maar toch wat nieuwe spulletjes. 


Als eerste ben ik naar C en A (sorry voor de schrijfwijze, maar anders kan ik dit bericht niet publiceren) geweest, normaal ga ik daar niet zo veel meer omdat ik daar niet echt mijn ding vind, maar nu waren er kortingen en besloot ik om toch nog eens naar te gaan. Dit is wat ik kocht: 


Ik was al suuuuper lang op zoek naar zo'n jasje, maar ik vond er maar geen die binnen mijn budget paste en er mooi uitzach. Deze koste €35, wat op zich toch niet zo goedkoop is. Maar als je twee stuks kocht kreeg je 30% korting, dus besloot ik om dit jasje te kopen. Of mijn ouders beslisten dat... het was tenslotte mijn nieuwjaarscadeau samen met de volgende 2 dingen. Ik ving het een erg mooi jasje dat er chiq uitziet.


Dit is een kleedje, alhoewel dat ik denk dat je het ook gewoon als T-shirt kan dragen. Ik vond dit ook erg mooi, en door de korting was het ook nog eens super goedkoop. Zonder korting koste het €15 en met korting koste het €11,50. Wat ik niet veel geld vind voor een kleedje.


Het laatste niewjaarscadeau dat ik gekregen heb is een rokje met een elastieken band. Ik was al erg lang op zoek naar zo'n rokje en nu heb ik er dus één gekocht. Het rokje koste met korting ook €11,50. Ik denk dat ik deze drie stuks samen ga dragen op mijn mama's verjaardagsfeest. Verder heb ik ook nog zwarte en donkerblauwe nylon kousen gekocht, die koste samen €9, maar daar zat geen korting op.

Ook heb ik een nieuwe mascara gekocht want mijn oude was op. Ik heb dezelfde als de vorige keer gekocht, maar nu in de normale versie en niet de waterproof mascara. Ik heb namelijk de All Round mascara van Catrice gekocht, hierover zal ik deze eek nog een review maken. 


Zo dit was de shoplog, ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer ;)

Liefs Febe ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten