16 dec 2011

Review: Elvive Nutri-Gloss Light

Heey, vandaag had ik eens zin in een review van een van mijn favoriete beautyproducten. Namelijk de Nutri-Gloss Light shampoo van Elvive. Dit is echt mijn favoriete shampoo aller tijden! Hij is al niet zo nieuw meer, maar toch wil ik hem nu reviewen, omdat hij zo amazing is. Deze foto's zijn niet zelf gemaakt omdat ik mijn fototoestel vergeten ben bij mijn papa. En ik wou absoluut deze review doen.


Is je haar lang, fijn en voelt het snel vet aan? Om het haar de verleidelijke kracht terug te geven hebben de laboratoria van l'Oreal Paris Elvive Nutri-Gloss Light ontwikkeld.  De formule combineert 2 ingrediënten: Citrus, bekend om zijn zuivere eigenschappen en Parel, bekend om zijn glans. De shampoo heeft een dubbele werking: Het maakt het haar schoon en voorkomt aanhechtingen van onzuiverheden en het geeft het haar de ultieme glans van parels. Altans dit is wat Elvive beloofd, maar is dit ook zo?

De shampoo beloofd glans, zijdezacht en luchtig haar. En ik kan je verzekeren dat dit waar is! Je hebt ook een versie van deze shampoo zonder de light. Maar met light is hij speciaal voor haar dat snel vet wordt. Wat bij mij wel het geval is. En als ik deze shampoo gebruik kan ik het wassen zeker één dag uitstellen. De shampoo ruikt ook geweldig! Wel een beetje chemisch, maar toch. 


De look van het flesje is ook heel mooi. Het is roze met een groenachtige glans. Waar mijn haar anders pluist als ik het was is het nu super zacht. Zeker als je de shampoo gebruikt in combinatie met de conditionner en de conditionner spray. De spray heb ik zelf nog niet uitgetest, maar ik denk dat deze ook wel goed is. Dit zijn de ingrediënten van de conditionner:



Zoals je misschien kan zien zitten er siliconen en parabenen in. Ikzelf heb hier geen probleem mee, maar als je dat wel hebt dan skip je deze shampoo en conditionner beter. En ook in de shampoo zitten er chemische producten, maar zoals ik al zei. Ik vind dit niet erg, omdat het je haar echt proper maakt? Wat wel goed is aan deze shampoo is dat er niet veel parfum inzit. 

Jep, ik ben helemaal verkocht aan deze shampoo, hij is ook helemaal niet duur. De shampoo kost €2,99 en de conditionner €3,79. Wat is jouw favoriete shampoo? Wil je meer van dit soort reviews?

Xxx Febe!! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten