8 dec 2011

Lets go personal..

Heey iedereen, vandaag had ik eens zin in een personal post. Zodat jullie ook eens weten wat er zich in mijn dagelijks leven afspeelt. En kan ik ook eens mijn hart luchten. De laatste weken waren nogal een rollercoaster van gevoelens... Ik vloog van super blij naar bijna depressief. Ik had een paar keer ruzie met mijn beste vriend en vriendin, had wat problemen thuis, mijn mama moet worden geopereerd, examens... Langs de andere kant had ik dan een goed rapport, was het Sinterklaas, hoorde ik dat mijn nicht zou trouwen, werd superfan van One Direction... Ja, zoals ziet was mijn leven de laatste weken, nogal, euuhm, afwisselend. Zoals je daarnet kon lezen heb ik examens, de hatelijkste tijd van het schooljaar vind ik persoonlijk. Geef mij maar huiswerk en school i.p.v. een hele dag studeren... Zo dit was het alweer, ik wou gewoon eens mijn hart luchten. Ik wil enkel nog deze clip met jullie delen:



Prachtig toch? 


Greetz Febe!! Hoe waren jullie afgelopen weken? Willen jullie meer persoonlijke posts?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten